Saturday, November 6

:: HOMESICK ::

8.30 pm : blow me a kiss bergema *rintone sonyku*
eh2, sape lak kol nie xknal la no... nk akat ke x?lame2 sket baru aku akat..
me : hello..
? : hello
me : la, ma ke, igt sape td.. no mne lak nie?
ma : no, ifah *adik aku no 4..da blik umah anjang ke?
me : xjd la, smlm xtdo lnsung dr pas mgrib - kul 11 pg sok nye... wat projek xml xsiap2..
ma : la, igt ke da smpai uma anjang. pastu bile nk tidonye?
me : nie nk gi tdo la nie...xmo baca buku..hehe
ma : ko tu mmg ske study lambat2. tw da..duit ade lagi x?
me : hehehe.. ade 50, tp duit sewa la xde..( waaa!! siyes xmo mtk kt ma, tp apekan daya PT aku da licin..)
ma : em, t la suh abah masuk.

ma, siyes xsuka la nk mtk duit nie.. sorry ma.. aku nie dari zaman skolah lagi mmg xleh ckp sal duit ngn ma or abh aku.. mmg akn rase air mate nk mnitik.. xtw nape, ble nk mtk duit je jd cm xsanggup la.. cz ye la, adik aku ad lg 5 org kot kt umah tu. dlu ma ad bisness, now da duk umah je jd ibu & isteri sepenuh masa.. lagi la aku cm berat je..huhu..
emm, ma.. xsbr nk balik xmo mtk duit da tp nk balik dok msk & mkn kt umah.. nk keja gk.. tgk la nnt cne..
2 morre paper to, then I'M HOME!!!!!!!

*sian cik am, pdn muka dy da 2 ari aku xlyn.. hahaha.. sori ye, sape suh bwt aku tacing lagi.. kn da kena.. hehe... best gk senyap2 cm nie kn.. hehhee

No comments: