Monday, January 17

:: special 4 both of u ::

first of all..
HAPPY BIRTHDAY 
MA 
&
ABAH

actually 2 minggu yg lepas lagi aku dan plan benda nie.. nak wat lagi happening, aku pon plan benda nie dgn aiman (adik no 2) yg study nun kat matrik perak sane & mak adik (adik bongsu ma) from matrik perak. kebetulan dorg nie cuti mid sem kat matrik. sebabkan setiap kali nk balik mesti kami maklumkan kat both our parents kan, so dis is the 1st tym nak disobey benda tu .. sure abah xmrh la coz kitorg wat camtu utk wat surprise birthday abah ngn ma kan.. so, KOMPEM xmarah la.. sure2 je aku nie..
We just went back 4 u ma n abah.

aku lak memang da lame nk suprise cupcakes kat dorg.. so, diz tym aku mmg cari cupcakes yg sedap n affordable la kn.. credit to am , i syg lebih lah! hehe... tanz cz sanggup fly dari keja jap semata2 nak teman i gi pick up cuppies tu...
dy buat ikut request aku.. :))

mula ngan ari khamis, mak adik aku surprise kn parents aku dulu. then, pagi sok aiman lak.. then malamnye aku lak.. ma sampai ckp "nape la asl ma masuk bilik je ade org asing". haha! mmg xleh bla ayt ma..huhu

cuppies tu aku sorok dulu.. plan nak surprise pagi tu, since aku sampai uma pon lewat da..
so, paginye terpaksa tangguh lagi cz abah tibe2 ajak sume gi picnic kat HUTAN LIPUR GUNUNG BERLUMUT.. ok, kami pon plan mlm nanti la kan.. nie some pictures while picnic...






keli & ayam BBQ.. nyummy!


pulang2 kami lepak2 jap kat umah & siap2 utk gi dinner lak. ok, sume setuju nak gi tempat yg am penah bwk aku dulu.. TOMYAM situ mmg superb.. plan utk men boling terpaksa dibatalkan kerana masing2 perut da keddepan xlarat nak baling bola boling da...huhu..sudahnye pulang r jawabnye..

sampai je rumah, adik2 aku lari masuk dulu.. then, bile ma n abah masuk TADAAAAAAAAAA!
hehe.. senyum2 , nak amik gambar nie.. 


ma, muke xnk sedih lagi..hehe




ok, habis sudah entry berjela nie.. :))

No comments: