Sunday, January 2

new year , new episode :)

harapan & laksanakan..

ok guys, blle msuk taun baru je , sume mesti nk baru kn? baju la , kasut la.. AZAM pun mmg xpernah tinggal kn? same la kite semua.. tiap2 taun berazam tp xsemua yg kite capai.. mungkin pelbagai halangan yg sengaja @ x sengaja yg menjadi sebabnye kan.. oke, aku da pon psg azam ye u olls.. INSYAALLAH akn cube laksanakan.. mtk2 diri nie sentiasa kuat utk laksanakannye..

oke, habis cte azam sume, pastu nk cite pe ek? 
emm.... dimana korg swaktu 2009 melabuhkan tirai?skema lak ayt aku
aku di shah alam bersama family terchenta! tp kami xgi mne2.. hanya mkn n tido.. best lak ble dorg rmai2 tdo umah nie... hehe
soknye, bsamaan 1.1.11 mereka berangkat pulang.. 
aku lak gi mne?hehehe
teka?
.


..


...


sile scroll lagi ye..hehe


....


.....


.......


we're here!!!!!!!!


selamat datang ke port dickson!


love dat jersey!

akibat kekeringan idea mahu kemane, jd my hunny bunny pon melarikan saye ke kwsn yg bakal menjadi kediaman sy lepas kawin. tetttttt! dy bli umah kat sane n kate mse dpn nanti klo masing2 keja kat tempat lain pun, hujung minggu kite blik umah nie ye..huhu
gatai noh! INSYAALLAH .. mtk2 jodoh kami..


muke b4 main pasir.. aku mmg xleh bla tym nie..huhu


sy lemas semalam gara2 kamu! huhu..

kami juz pergi bermain2 air n pasir je.. ble mlm menjelang kami pon mengangkat kaki utk pulang ke kl..
sy dihantar pulang ke rwg oleh beliau. :)

psst : sok da stat klas.. nape xde semangat nie?huhu



No comments: