Saturday, March 3

rutin awal sem bila PTPTN menjelma ke dalam akaun bank.

secara rasminya tiba-tiba je 2/3/2012 menjadi tarikh yang best n ditunggu semua student UiTM..
yela, dr bape sen je dalam akaun, terus menjadi riban kan. gile ape tak suke??? hahaha

da jadi rutin aku setiap kali awal sem memang akan treat family guna duit tu (tym lain ade gak pkai duit biznes or durian runtuh mane2 ke). sebab mcm bosan gi seafood semua coz baru bpe ari je abah da treat kitorang 1 family  mkn tempat2 camtu kan & itu gak la tempat akan pergi bila nak makan2 besar. so, aku tunaikan hajat adik paling bongsu  yg teringin sangat nak makan Dominos coz rumah nie dah terbiasa ngan Pizza Hut je, aku nak tuka selera orang2 dlm rumah nie.

balik dr library ngn adek td tros je heading to Dominos sbb da order online tp cm error sini sana. pergi je la sendiri. ape yang TRAGISNYA, aku merempit je la td sebabkan harap keta kat umah je ade 3 tp sume kupon2 dlm keta lak da abeh. xberbakti lansung. APTB...
hurm, cnie da la entah pape, pantang tinggal jap without kupon je, saman. benci!. otw back, aku letak pizza dlm raga moto. disebabkan kuantiti yang agak banyak plus ade add-on bagai & aku nak cepat sampai rumah tibe2 tengah jalan besar & sesak...............................gedebushhhhhhhhhhhhh............


korang rase ape jadi???
.
.
.
.
.

.
..

.
..
.
..
.
...
.
..
.
.
.
.

BBQ chicken wings 12 ketul jatuh terburai bertaburan tengah2 jalan wey! benti moto, pandang blakang sayu je tengok kene leyek dengan kejamnya oleh keta2 yg lalu. ade ke patut adek aku suh gi amik coz ade lg yg dlm kotak tu xterkeluar, mmg xla kan sbb tengah2 jalan, keta lak banyak. huhuhuhu.. "erm, xde rezeki kita la tu qila". nie je yg kuar dr mulut aku n tros pecut moto balik umah. redha.........

p/s : lusa da mule sem baru. yela sem 6, sem baru la kan. and diz will be my last sem in UiTM.. yahooooooo!
so, mcm biasa la masuk sem mmg akn beli kasut yg selesa utk ke kelas. memang begitu every sem sbb asal hujung sem je kasut pon da mule merajuk. jawabnya kite cari la yang lain la kan? tadi sempat singgah & grab si pinky nie.

 ini yang aku rasa selesa untuk ke sana ke sini kat kelas tu, plus akn byk buat keja luar nanti.

No comments: